Garanti Koşulları

GARANTİ KOŞULLARI
Epırlanta’nın tüm ürünleri, mücevherlerinizin ilk günkü gibi görünmesi ve uzun yıllar kullanabilmeniz için bakım garantisi altındadır.
Epırlanta altın ve pırlanta ürünleri satın alındığı tarihten itibaren 3 yıl süresince garantilidir.
Epırlanta ürünlerinizin garanti kapsamında olması için mutlaka ürün ile birlikte fatura ve sertifikalarının da ibraz edilmesi gerekmektedir. Fatura ve varsa pırlanta sertifikası ibraz edilmeyen ürünler garanti kapsamı dışında kalacaktır.
Epırlanta dışında üçüncü şahıs ve / veya kurumlar tarafından ölçülendirme, onarım vb. herhangi bir müdahalede bulunulan ürünler garanti kapsamı dışında kalacaktır.
Kullanıcı hatalarından kaynaklandığı tespit edilen deformasyonlar ve / veya kullanım koşulları dışında kullanılan, saklama koşullarından dolayı zarar gören, darbe almış, herhangi bir kimyasal ile temas etmiş ürünler garanti kapsamı dışında kalacaktır.
Kullanım hatalarından kaynaklanan, garanti kapsamı dışında kalan ürünler ise müşterilerimizin talebi doğrultusunda gerekli tamirat işlemleri hiçbir kâr amacı güdülmeden, kendi atölyemizde gerçekleştirilmektedir.
Tamir için gelen ürünlerde herhangi bir ekleme ve / veya değişiklik yapılacaksa bu durum öncelikle müşteriye bildirilir, müşterinin onayı ardından uygun işlem gerçekleştirilir.
Satın almış olduğunuz ürünlerin ölçülendirme işlemleri 1 defaya mahsus ücretsiz olarak yapılmaktadır ve bu süreçte gerçekleşecek sigortalı kargo masrafları tarafımızca karşılanacaktır.
Epirlanta altın ve pırlanta ürünleri satın alındığı tarihten itibaren, 5 yıl boyunca yılda bir defa bakım ve kontrol hizmeti kapsamındadır. Bu hizmet, mücevherlerinizin uzun ömürlü ve estetik açıdan kusursuz kalmasını sağlamak amacıyla sunulmaktadır.
Bakım hizmetimiz ; Temizlik ve Parlatma işlemlerini kapsamaktadır. Ürünlerinizin, ilk günkü ışıltı ve parlaklığını korumak için profesyonel temizlik ve parlatma işlemi yapılmaktadır. Bu hizmet kapsamı sonucu mücevherinizde yaklaşık -5% oranında nihai gramında değişim gösterebilmektedir.
Kontrol Hizmeti: Taşların yerleşimi, montür kısımlarının durumu ve genel yapısal bütünlüğü düzenli olarak kontrol edilir.
Önemli Not: Bakım ve Kontrol hizmeti kapsamına onarım ve tamir işlemleri dahil değildir. Onarım ve tamir işlemleri için ayrı bir değerlendirme yapılır ve garanti kapsamı dışındaki ihtiyaçlar için ek ücret talep edilebilir.
Garanti ve kullanım şartları ile ilgili tüm sorularınız için info@epirlanta.com.tr adresinden veya 0536 717 86 43 Whatsapp hattından bizimle iletişime geçebilirsiniz
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.